Sunday 14 May 2017

Técnicas De Cobertura Em Forex Pptv


Cobertura Corporativa: Ferramentas e Técnicas FERRAMENTAS E TÉCNICAS PARA A GESTÃO DE RISCOS DE CÂMBIO EXTERNO Neste artigo, consideramos os méritos relativos de várias ferramentas diferentes para cobertura de risco de câmbio, inclusive contatos. Futuros. dívida. Trocas e opções. Usaremos os seguintes critérios para contrastar as ferramentas. Primeiro, existem diferentes ferramentas que servem efetivamente o mesmo propósito. A maioria dos instrumentos de gerenciamento de moeda permitem que a empresa ocupe uma posição longa ou curta para proteger uma posição curta ou curta oposta. Assim, pode-se proteger um pagamento em euros utilizando um contrato de câmbio a prazo, ou dívida em euros, ou futuros ou talvez um swap de moeda. Em equilíbrio, o custo de todos será o mesmo, de acordo com as relações fundamentais do mercado monetário internacional. Eles diferem em detalhes como risco padrão ou custos de transação, ou se houver alguma imperfeição fundamental do mercado. De fato, em um mercado eficiente, seria esperado que o custo antecipado da cobertura fosse zero. Isso decorre da teoria da taxa direta imparcial. Em segundo lugar, as ferramentas diferem em que protegem riscos diferentes. Em particular, ferramentas de hedge simétricas como os futuros não podem facilmente cobrir fluxos de caixa contingentes: as opções podem ser mais adequadas para o último. Ferramentas e técnicas: a divisas estrangeiras O câmbio é, claro, a troca de uma moeda para outra. Negociar ou negociar em cada par de moedas consiste em duas partes, o mercado à vista. Onde o pagamento (entrega) é feito imediatamente (na prática isso significa geralmente o segundo dia útil) e o mercado a prazo. A taxa no mercado a termo é um preço de moeda estrangeira definido no momento em que a transação é acordada, mas com a troca real, ou entrega, ocorrendo em um momento especificado no futuro. Embora o montante da transação, a data de valor, o procedimento de pagamento e a taxa de câmbio sejam determinados com antecedência, nenhuma troca de dinheiro ocorre até a data de liquidação real. Este compromisso de troca de moedas a uma taxa de câmbio previamente acordada é geralmente referido como um contrato a termo. Os contratos a prazo são o meio mais comum de operações de hedge em moedas estrangeiras. O problema com contratos a termo, no entanto, é que eles exigem desempenho futuro, e às vezes uma parte não pode realizar no contrato. Quando isso acontece, o hedge desaparece, às vezes com um custo excelente para o hedger. Esse risco padrão também significa que muitas empresas não têm acesso ao mercado a prazo em quantidade suficiente para proteger completamente a exposição cambial. Para tais situações, os futuros podem ser mais adequados. Fora do mercado a termo interbancário, o mercado mais desenvolvido para o risco de taxa de câmbio de hedge é o mercado de futuros de divisas. Em princípio, os futuros de divisas são semelhantes aos contratos de câmbio, na medida em que são contratos de entrega de um determinado montante de uma moeda estrangeira em alguma data futura e a um preço conhecido. Na prática, eles diferem dos contratos a prazo de maneiras importantes. Uma diferença entre os avançados e os futuros é a padronização. Os adiantamentos são para qualquer montante, desde que seja grande o suficiente para valer o tempo dos negociantes, enquanto os futuros são para valores padrão, sendo cada contrato muito menor que a transação a médio prazo. Os futuros também são padronizados em termos de data de entrega. As datas de entrega de futuros de moeda normais são março, junho, setembro e dezembro, enquanto os contratos a prazo são contratos privados que podem especificar qualquer data de entrega que as partes escolham. Ambos esses recursos permitem que o contrato de futuros seja negociável. Outra diferença é que os avançados são negociados por telefone e telex e são completamente independentes da localização ou do tempo. Futuros, por outro lado, são negociados em trocas organizadas, como o LIFFE em Londres, SIMEX em Cingapura e o IMM em Chicago. Mas a característica mais importante do contrato de futuros não é a organização de padronização ou de negociação, mas o padrão de tempo dos fluxos de caixa entre as partes na transação. Em um contrato a prazo, quer implique a entrega integral das duas moedas ou apenas a compensação do valor líquido, a transferência de fundos ocorre uma vez: no vencimento. Com os futuros, o dinheiro muda as mãos todos os dias durante a vida do contrato, ou pelo menos todos os dias que tenha ocorrido uma mudança no preço do contrato. Esse recurso de compensação de caixa diária elimina o risco de inadimplência. Assim, os futuros e futuros servem para fins semelhantes, e tendem a ter taxas idênticas, mas diferem em sua aplicabilidade. A maioria das grandes empresas usa contratos de futuros, tendem a ser usados ​​sempre que o risco de crédito pode ser um problema. Dívida em vez de antecipados ou futuros Dívida - o empréstimo na moeda à qual a empresa está exposta ou investindo em ativos com juros para compensar um pagamento em moeda estrangeira - é uma ferramenta de hedge amplamente utilizada que atende a mesma finalidade que os contratos a prazo. Considere um exemplo. Uma empresa alemã enviou equipamentos para uma empresa em Calgary, no Canadá. O tesoureiro exportador vendeu dólares canadenses para proteger contra uma queda na moeda canadense. Alternativamente, ela poderia ter usado o mercado de empréstimos para alcançar o mesmo objetivo. Ela emprestaria dólares canadenses, que ela mudaria em Euros no mercado à vista e os manteria em um depósito em euros por dois meses. Quando o pagamento em dólares canadenses foi recebido do cliente, ela usaria o produto para pagar a dívida em dólar canadense. Essa transação é denominada hedge do mercado monetário. O custo desse hedge do mercado monetário é a diferença entre a taxa de juros do dólar canadense paga e a taxa de juros do euro obtida. De acordo com o teorema da paridade da taxa de juros. O diferencial de juros é igual ao prêmio de troca a termo, a porcentagem pela qual a taxa de adiantamento difere da taxa de câmbio spot. Portanto, o custo do hedge do mercado monetário deve ser o mesmo que o hedge do mercado futuro ou futuro, a menos que a empresa tenha alguma vantagem em um mercado ou outro. O hedge do mercado monetário se adapta a muitas empresas, porque eles precisam pedir emprestado de qualquer maneira, então simplesmente é uma questão de denominar a dívida da empresa na moeda a que está exposta. Isso é lógico. Mas se um hedge do mercado monetário deve ser feito por sua própria causa, como no exemplo que acabamos de dar, a empresa acaba de pedir empréstimos de um banco e emprestar para outro, perdendo assim no spread. Isso é caro, então o hedge para a frente provavelmente seria mais vantajoso, exceto quando a empresa teve que pedir emprestado para fins em andamento de qualquer maneira. Muitas empresas, bancos e governos têm ampla experiência na utilização de contratos de câmbio a termo. Com um contrato a termo, pode-se bloquear uma taxa de câmbio para o futuro. Há uma série de circunstâncias, no entanto, onde pode ser desejável ter mais flexibilidade do que o previsto. Por exemplo, um fabricante de computadores na Califórnia pode ter preços de venda em dólares americanos, bem como em euros na Europa. Dependendo da força relativa das duas moedas, as receitas podem ser realizadas em Euros ou em dólares. Em tal situação, o uso de forward ou futuros seria inadequado: não há nenhum ponto em proteger qualquer coisa que você não tenha. O que é chamado é uma opção de câmbio: o direito, mas não a obrigação, trocar moeda a uma taxa predeterminada. Uma opção de câmbio é um contrato para a entrega futura de uma moeda em troca de outra, onde o titular da opção tem o direito de comprar (ou vender) a moeda a um preço acordado, o preço de exercício ou de exercício, mas não é necessário Para fazê-lo. O direito de comprar é um chamado o direito de vender, um put. Por tal direito, ele paga um preço chamado premium da opção. O vendedor da opção recebe o prêmio e é obrigado a fazer (ou receber) a entrega no preço acordado se o comprador exercer sua opção. Em algumas opções, o instrumento que está sendo entregue é a própria moeda em outros, um contrato de futuros na moeda. As opções americanas permitem que o titular exerça em qualquer momento antes da data de validade opções europeias, apenas na data de validade. Shinji Yamamoto da Nippon Foods tinha acabado de acordar em comprar AUD 5 milhões de batatas de seu fornecedor na Austrália. O pagamento dos cinco milhões de dólares australianos deve ser feito em 245 dias. O iene japonês caiu recentemente contra moedas estrangeiras e Yamamoto queria evitar qualquer aumento no custo das importações. Ele viu o dólar australiano como extremamente instável no atual ambiente de tensões econômicas. Tendo decidido proteger o pagamento, ele obteve as cotações AUDJPY do ponto AUD0.050, AUD0.045 por 245 dias de entrega antecipada. Sua visão, no entanto, era que o iene deveria aumentar nos próximos meses, então ele estava fortemente considerando comprar uma opção de compra em vez de comprar a moeda australiana para a frente. Com um preço de exercício de 0,045, a melhor cotação que conseguiu foi do Banco de Melbourne, que cobraria um prêmio de 0,85 do principal. Yamamoto decidiu comprar a opção de compra. Na verdade, ele argumentou: estou pagando proteção contra desvantagem, sem limitar as possíveis economias que eu poderia colher se o iene se recuperar para um nível mais realista. Em um mercado altamente volátil, onde valores de moeda loucos podem ser alcançados, as opções têm mais sentido do que aproveitar suas chances no mercado, e você não está bloqueado em uma taxa de baixo para baixo. Este exemplo simples ilustra o caráter desequilibrado das opções. Futuros e antecipações são contratos em que duas partes se obrigam a trocar algo no futuro. Eles são, portanto, úteis para proteger ou converter exposições de moeda ou taxas de juros conhecidas. Uma opção, em contraste, dá a uma das partes o direito, mas não a obrigação de comprar ou vender um ativo em condições específicas, enquanto a outra parte assume a obrigação de vender ou comprar esse ativo se essa opção for exercida. Quando uma empresa como Frito-Lay usa opções de preferência para aviões ou futuros. No exemplo, Yamamoto teve uma visão sobre a direção da moeda que diferia da taxa de adiantamento. Tomado sozinho, isso sugeriria tomar uma posição. Mas ele também teve uma visão sobre a volatilidade do iene. As opções fornecem os únicos meios convenientes de cobertura ou posicionamento do risco de volatilidade. De fato, o preço de uma opção é diretamente influenciado pela perspectiva de uma volatilidade atual: quanto mais volátil, maior o preço. Para Yamamoto, vale a pena pagar o preço. Em outras palavras, ele acha que a verdadeira volatilidade é maior que a refletida no preço das opções. Este exemplo destaca um conjunto de circunstâncias em que uma empresa deve considerar o uso de opções. Um valor de opção de compra ou colocação de moeda é afetado pelas mudanças de direção e volatilidade, e o preço de tal opção será maior, quanto mais as expectativas dos mercados (conforme refletido na taxa de adiantamento) favorecem o exercício e maior a volatilidade antecipada. Por exemplo, durante a recente crise em alguns países europeus, as opções na Coroa islandesa tornaram-se muito caras por dois motivos. Primeiro, as altas taxas de juros islandesas destinadas a apoiar a Krone conduziram a taxa de juros para um desconto contra o Euro. Em segundo lugar, a volatilidade antecipada da taxa de câmbio EuroISK saltou, uma vez que os concessionários especularam sobre uma possível depreciação da moeda. Com movimentos muito maiores do que no passado, o ganho esperado de exercícios tornou-se muito maior. Foi um momento adequado para as empresas com exposição islandesa a comprar poupanças, mas o custo excederia o ganho esperado, a menos que o tesoureiro corporativo antecipasse uma maior mudança ou uma volatilidade ainda maior que as refletidas no preço de mercado das opções. Finalmente, pode-se justificar o uso limitado de opções por referência ao efeito deletério do sofrimento financeiro. O risco de taxa de câmbio não gerenciado pode causar flutuações significativas nos ganhos e no valor de mercado de uma empresa internacional. Um movimento de taxa de câmbio muito grande pode causar problemas especiais para uma determinada empresa, talvez porque traz uma ameaça competitiva de um país diferente. Em algum nível, a mudança de moeda pode ameaçar a viabilidade das empresas, levando os custos da falência. Para evitar isso, pode valer a pena comprar algumas opções de baixo custo que pagariam apenas em circunstâncias incomuns, as que prejudicariam particularmente a empresa. As opções fora do dinheiro podem ser uma maneira útil e econômica de proteger contra riscos cambiais que tenham probabilidades muito baixas, mas que, se ocorrerem, têm custos desproporcionalmente elevados para a empresa. Muitos gerentes de riscos corporativos tentam construir hedges com base em suas perspectivas de taxas de juros, taxas de câmbio ou algum outro fator do mercado. No entanto, as melhores decisões de hedge são tomadas quando os gerentes de risco reconhecem que os movimentos do mercado são imprevisíveis. Um hedge deve sempre procurar minimizar os riscos. Não deve representar uma aposta na direção dos preços de mercado. Um programa de hedge bem projetado reduz riscos e custos. A Hedging libera recursos e permite que a administração se concentre nos aspectos do negócio em que possui uma vantagem competitiva, minimizando os riscos que não são fundamentais para o negócio básico. Em última análise, o hedge aumenta o valor para o acionista, reduzindo o custo do capital e estabilizando os ganhos. Como encontrar os influenciadores corretos We8217ve sido o negócio de influenciar a mídia para contar histórias sobre as marcas que representamos há mais de onze anos. Você também pode acompanhá-los nos dias que se seguem para que eles saibam se seu conteúdo foi particularmente bem, se houver comentários para eles responderem, ou mesmo para criar outra oportunidade de contribuir com conteúdo na estrada. Um dos maiores erros que notei é a falta de personalização no Influencer Marketing. Quanto mais você interagir com seus influenciadores, mais você vai perceber que uma estratégia de marketing do influenciador não é apenas sobre a ampliação da mensagem da marca8217. Os recursos incluem um mecanismo de pesquisa, perfis, listas dinâmicas, compartilhamento de relatórios de voz, análise de sentimentos, conteúdo de tendências e outros. We8217ll comprar software de identificação de influenciadores sociais que é algoritmicamente calibrado para identificar os principais influenciadores sociais. Se você é novo no mundo do Influencer Marketing, esses aplicativos podem servir para facilitar sua entrada, ajudando você a construir campanhas sólidas sem entrar em sua cabeça. Misha Talavera é co-fundadora e CMO da NeoReach. Uma empresa de analise de tecnologia e dados que ajuda as marcas e agências a executar campanhas de marketing de influenciadores em escala. As marcas precisam vender seus produtos, mas eles são prejudicados pelas limitações do marketing tradicional. O alcance é fundamental para medir e controlar as horas extras, já que you8217ll precisa para ambos: 1) definir um padrão mínimo e 2) melhorar a determinação de quanto alcance é suficiente para gerar vendas para justificar uma despesa de publicidade ou campanha de marketing. NeoReach é uma plataforma de marketing de influenciadores de ponta a ponta, fornecendo todas as ferramentas de software que você precisa para unificar e dimensionar seu marketing de influenciadores. Ann: na era atual das micro-celebridades (quando tantos blogueiros e usuários de redes sociais obtiveram audiência, voz e, portanto, influência) influenciam o marketing tornou-se acessível para marcas ainda menores. A realidade do Influencer Marketing até começou a moldar como os vendedores de marketing estão atendendo seus clientes. A forma mais comum e mais simples de Influencer Marketing envolve um influenciador publicando conteúdo (fornecido pela marca ou criado pelo indivíduo) em suas próprias redes sociais, blog ou site. O conteúdo gerado pelo usuário é uma forma de marketing de influenciadores e um poderoso, como o ModCloth descobriu. A maioria das empresas utiliza alguns aspectos do marketing de influência em suas campanhas publicitárias, mas seus resultados às vezes são imprevisíveis. O influenciador pode ser um defensor de uma determinada marca e, assim, abre a porta para que a marca se envolva com algo como, Hey, em vez disso, eles tratam influenciadores como ferramentas de marketing em vez de seres humanos reais. Tomoson fez um estudo que mostrou que as empresas que implementaram programas influenciadores obtêm quase um retorno de 7: 1 no valor publicitário. Todas essas tendências de marketing de conteúdo são definitivamente a maneira de ganhar atenção, criar relacionamentos com clientes e crescer um negócio. No entanto, na base de tudo isso, é imperativo para entrelaçar uma tática de marketing de influenciador. Por essa razão, nós fornecemos um ponto de acesso à paisagem fragmentada do influenciador. Ones que têm reconhecimento de marketing, seguimento e autoridade no mercado. Isto era essencialmente prevendo que, em 2016, o marketing de influenciadores começaria a ser reconhecido e apreciado na sua forma mais verdadeira, trabalhando e construindo relacionamentos com os influenciadores menores de nível 2 de uma maneira orgânica. O marketing do Influencer pode ter disparado como uma das plataformas de promoção de marca mais credíveis, mas ainda existe uma grande diferença entre sua implementação e a avaliação do ROI. Só porque Malcolm Gladwell diz que há (no mundo real) conectores e mavens que nos influenciam não significam o mesmo acontecer nas redes sociais. Uma menção de mídia social de um influenciador tende a ter os melhores resultados quando emparelhada com uma colaboração completa (blog, filme de YouTube ou campanha multi-plataforma) para ajudá-lo a se destacar da multidão. Influenciador de marketing, por outro lado, é novo território e requer uma abordagem altamente estratégica. Se você não pagou o influenciador e está confiando em atividades de engajamento social gratuitas descritas acima, mire o sucesso pela quantidade de compromisso que você obtém em troca (gosta, favoritos, RTs, compartilhamentos de conteúdo, menções, etc.). A Ilusão da Maioria nos ajuda a criar influência, e, mais importante, a influência da abordagem como parte de nossa estratégia de marketing com uma lente mais ampla. E com mais marcas deixando o orçamento de marketing influenciado do que nunca, é importante para os profissionais de marketing olhar para o futuro e planejar adequadamente. Nosso grupo de influenciadores destaca exemplos de exatamente com quem trabalhamos para a sua campanha. A crescente lista de influenciadores que estão prontos para endossar sua marca de novo e de novo 8211 que o objetivo do marketing de influenciadores. Um olhar sobre o Google Trends ilustra o crescente crescimento do marketing de influenciadores. Ela traz mais de 20 anos de experiência em marketing on-line na mesa, incluindo liderar a divisão interativa de uma agência digital aclamada nacionalmente. Essa falta de controle pode colocar os comerciantes em uma desvantagem significativa ao tentar medir o ROI e fazer os ajustes de estratégia necessários para melhorá-lo. O marketing de influência pode ser realizado através de métodos tradicionais, como endossos de celebridades ou através de métodos não tradicionais, como Influenciadores Sociais. A marca não pode pagar o influenciador por seu tempo necessariamente, mas enquanto houver um valor mútuo criado, todos obtêm o que querem. Há dezenas de ferramentas pagas para ajudá-lo a encontrar, coordenar e acompanhar campanhas de marketing de influenciadores. O marketing bem-sucedido do influenciador baseia-se em uma base de confiança entre os influenciadores e sua comunidade. Quando as influências da mídia social e do marketing de conteúdo na minha lista viram minha foto de perfil circular, circular e circular, memorável, distinta, aparecendo em seu feed de notificação do Twitter diariamente, eles tomaram conhecimento. Influencer marketing won8217t necessariamente é o último clique no ciclo de compra. Com nossas ferramentas de marketing e rede de influenciadores, não há tempo desperdiçado em contato com influenciadores desinteressados. O site é simplificado, o que torna a inscrição um processo simples de seleção se você é uma marca ou influenciador e, em seguida, solicitando um tutorial em vídeo que inclui planos de preços. Alimentado por uma paixão pela saúde e bem-estar, em 2009 a Karen lançou o Antidote 360, uma divisão da Think 360, oferecendo soluções de Saúde 038 Wellness Marketing. A solução SaaS de marketing de influenciadores da TapInfluence8217s, juntamente com um mercado influenciado e serviços estratégicos, é a solução líder que facilita conversas reais entre consumidores e marcas. Assim, quase todo o marketing de influenciadores inclui atividades de marketing de boca em boca por sua natureza, mas nem todo o marketing de boca a boca é conduzido por campanhas de influenciadores. Tais poderes de influência são obtidos usando os melhores métodos de marketing efetivamente. Lee Odden On Influencer Marketing Strategy O FunnelCake Influencer marketing passou por um exame minucioso, já que profissionais do setor, jornalistas e influenciadores levaram a atenção para os problemas que surgem das colaborações com influências do tipo de marca. Em muitos casos, você usará o marketing de influenciadores para ampliar o alcance da mensagem de sua marca trabalhando com influenciadores das mídias sociais para criar ou oferecer suporte ao conteúdo que publiquem em seus próprios canais de mídia social. Depois de ter decidido em sua plataforma e você criou a home page da sua empresa8217s, por favor don8217t deixe-a. Fomente a conversa, envolva seus clientes e publique tópicos interessantes O Google que faz o movimento para adquirir o FameBit mostra como eles também estão focados na nova forma de marketing. Let8217s seja claro, existem alguns tipos diferentes de campanhas de marketing de mídia social e uma agência de marketing sério deve saber como iniciar todas essas campanhas. O eBook foi baixado milhares de vezes, e acabou ganhando um prêmio de conteúdo Killer 2016 para LinkedIn Marketing Solutions. Se você for uma empresa de varejo ou de comércio eletrônico, sua principal prioridade provavelmente é ver se um influenciador levou as vendas. Ao escolher uma plataforma, você quer se certificar de que sua plataforma de marketing de influenciadores é, de fato, uma plataforma, e não simplesmente uma agência de matchmakers, que correu uma conexão e depois entrega as chaves. Eles acreditam que o influenciador está dando-lhes uma perspectiva honesta, e os influenciadores valorizam essa autenticidade também. Espero que isso ajude a orientar qualquer pessoa que esteja ansiosa para implementar uma campanha de influenciadores própria. Capaz de aliviar a marca de logística de campanha e os requisitos operacionais, as agências tornaram-se a escolha ideal para que as marcas atinjam no contexto de campanhas de marketing de influenciadores. Para produtos e serviços de nicho, os clientes têm mais 82 probabilidades de confiar nas recomendações e críticas do micro influenciador sobre a marca do que aqueles que usam celebridades sociais (influenciadores macro). Quando um influenciador real influencia um comprador potencial diretamente, o comprador se torna um influenciador para a empresa indiretamente. Do ponto de vista da empresa, investir no marketing de influenciadores não deve ser monetariamente diferente de investir em anúncios do Facebook ou Twitter, anúncios on-line ou retirar um anúncio no jornal. Se um influenciador potencial apenas transmite seu conteúdo, essa pessoa não seria um bom influenciador. Um influenciador é alguém cujo foco principal é construir confiança e relacionamento, sobre resultados de curto prazo. O maior benefício do Influencer Marketing é fácil de monitorar e medir. Lembre-se de primeiro definir o seu público on-line: o marketing do Influencer começa com a identificação do seu cliente-alvo e a compreensão de quem afeta a forma como eles estão descobrindo, avaliando e decidindo comprar mercadorias. Embora o marketing de influenciadores na forma de postagens de blog seja ótimo por vários motivos, o maior benefício é mais técnico do que qualquer outra coisa. Exemplos bem-sucedidos disso incluem a integração de marcas em histórias Snapchat produzidas por celebridades ou personalidades de redes sociais populares (HT para Shaun Ayala038CloseCurlyQuotes tomada divertida sobre os Chargers). Por exemplo, pedir a alguém para promover suas coisas é uma pergunta muito grande, então, certifique-se primeiro de estabelecer um relacionamento com o influenciador. Para facilitar o processo, a Upfluence desenvolveu um software de marketing totalmente automatizado 8211 Publishr 8211 que permite controlar suas campanhas de marketing de influenciadores e Reachr para identificar e alcançar os principais influenciadores. Ele foi usado por mais de 100 empresas e organizações para melhorar milhares de campanhas de marketing por e-mail e mídia social. Quando você diz que as marcas estão pagando pessoas com grandes seguidores para promover seus produtos, isso é uma falha em algumas campanhas de marketing do brand8217s influencer. O marketing influenciado pelo influenciador como uma estratégia sempre permitirá que você solidifique a conexão entre sua marca e os consumidores que influenciam os consumidores para obter inspiração, instruções e conselhos. O marketing do Influencer está focando suas atividades publicitárias em conjuntos específicos de indivíduos-chave ou um tipo de indivíduo que tem um alto seguimento, presença e popularidade em seu assunto ou prática específica. Em um nível elevado, o marketing de influenciadores (IM) é quando as marcas se conectam com esses indivíduos para criar conteúdo, compartilhem suas mensagens e falam sobre seu produto ou serviço com o público confiável de influences8217. Por quem você está trabalhando, ser um influenciador criará mais oportunidades para você que irá beneficiar você e sua empresa. Então, se você estiver preparado para desenvolver seu negócio de marketing afiliado, então você está no melhor lugar. Assim como o boca-a-boca tradicional, o marketing do influenciador é realmente bastante simples, você obtém a ajuda de um indivíduo ou mesmo de um grupo com influência e boa reputação e você liga suas atividades à sua marca. De acordo com a agência de marketing influenciadora, Billion Dollar Boy. Danio queria criar uma campanha divertida e disruptiva para persuadir os homens a pensarem no iogurte Danio como o lanche da tarde preferido. O grande problema com o marketing de influenciadores que inclui coisas como postagens de mídia social patrocinadas é que eles não deixam claro que eles são uma forma de propaganda. Como com todo o marketing de influenciadores, é uma vitória para todos os envolvidos com o bônus de que agora você tem um relacionamento com um cliente em potencial e você conseguiu uma experiência mútua positiva. Tudo o que você precisa fazer é conectar seus produtos aos nossos modelos, enviá-los ao seu influenciador 038 começar a assistir a mágica acontecer. O conteúdo do Influencer não só pode enviar tráfego para o seu site, loja virtual e canais de mídia social. Suas peças de conteúdo também podem ajudar a melhorar o seu perfil de SEO e backlink. Oferece 6,50 em cada 1 investido, aumenta o alcance a longo prazo, aumenta os seguidores, melhora a qualidade do cliente, produz conteúdo de marketing e a lista continua. A marca e o influenciador recebem exposição, e os clientes obtêm informações úteis. Social Influencer Marketing desafia o modo convencional de marketing, visando o indivíduo no nível pessoal. Isso tornará muito mais fácil para a marca e o influenciador compartilhar, trocar e colaborar sem criar uma sensação desarticulada em qualquer das sessões de mídia social do party8217s. Você pode obter uma visão geral rápida sobre o conteúdo que já está funcionando bem na sua rede e, em seguida, identificar os indivíduos que serão capazes de ampliar seu próprio marketing de conteúdo. Neste artigo, você descobre cinco maneiras pelas quais os influenciadores podem impulsionar seus esforços de marketing digital. O Sr. Gupta foi responsável pela expansão líder da MedPlus no norte da Índia e também dirigiu os esforços de marketing em todo o país para a MedPlus Health. Como profissionais de marketing de conteúdo, enfrentaremos uma e outra vez, pois o caminho mais fácil também será percebido como sendo o caminho certo. Em um evento de marketing no Facebook, aprendemos que it8217s são importantes para manter seus blocos de anúncios atualizados com novos conteúdos. Let8217s falam sobre como a plataforma de automação de marketing Influencer TapInfluence8217s permitirá que você leve seu Marketing Influencer para o próximo nível. Como Evy Wilkins resume: o marketing de influência é o processo de identificação, pesquisa, envolvimento e apoio às pessoas que criam as conversas online que afetam sua marca, programas e produtos. Com tantas campanhas de marketing e campanhas de marketing nativas lá, as pessoas rapidamente e facilmente podem cheirar uma rígida campanha de marketing corporativo. Quero informar os meus leitores sobre as melhores ferramentas de criação de imagens, as plataformas de análise de gerenciamento 038 e as ferramentas de compartilhamento social. O curso desta revisão da Academia de Marketing Influencer irá ajudá-lo a aprender tudo o que é necessário para um negócio bem sucedido da eCom. Para obter mais informações sobre Julius, nosso software de marketing influenciador ou nosso blog, entre em contato com Russell Wilde Jr. O fato de uma empresa tão grande quanto o Google colocar um foco tão alto no marketing de influenciadores só deve servir para ilustrar ainda mais o poder que esta nova prática pode ter. À medida que mais consumidores buscam opiniões e críticas antes de comprar um produto, as campanhas de marketing do influencer ajudam os comerciantes e as empresas a obterem mais reconhecimento por sua marca. Na verdade, muitos se opõem a chamar alguém como Kylie Jenner de um influenciador. Essas ferramentas visam medir tudo, desde plataformas de advocacia até descobertas de influenciadores, preferências de engajamento de público, influência de canal cruzado e muito mais com detalhes intrincados para direcionar campanhas focadas. Eles também adicionam marketing de e-mail com campanhas automáticas, disparadores de modelos e auto-respondedores. Para os profissionais de marketing em todas as indústrias, ser mencionado por um influenciador pode ser a diferença entre o seu produto ou serviço caindo ou atingindo o grande momento. Para avaliar o verdadeiro potencial deste produto, inscrevi-me na Influencer Marketing Academy e participei de cada sessão de treino. Estes são apenas alguns conceitos básicos que qualquer um pode seguir em cenários presenciais que podem ajudar a impulsionar o marketing de influenciadores. Regras e regulamentos são os sinais de uma indústria em crescimento saudável, cada marca de publicidade que vale a pena. O sal é regulado para proteger o consumidor 8211 e, pessoalmente, sinto que o Marketing Influenciador também deveria ser. Uma vez que você tenha nutrido o relacionamento com o influenciador, fique em frente com o influenciador sobre o que você gosta de ajudá-lo a alcançar. Embora o marketing de influenciadores seja quente, 2016 não é um ótimo ano para o financiamento de fornecedores no espaço. Saiba como os influenciadores podem ajudá-lo a alcançar um público maior usando ferramentas para gerenciar campanhas. Para contornar esse ponto de conflito potencial, dê ao influenciador espaço para respirar, mas também comunique claramente quais são suas expectativas. Conduza o seu negócio moldando os lançamentos educados para os clientes com base nos dados do influenciador. As seguintes postagens abordaram a melhor maneira de começar, como um consultor de marketing de conteúdo pode apoiar suas iniciativas e um plano e modelo para criar um plano de marketing de conteúdo de forma rápida, eficiente e eficaz. Kavanagh sugere que a próxima etapa do marketing do influenciador consistirá em combinar o conteúdo gerado pelos usuários com lealdade, seguindo o modelo da Amazon, onde os clientes ganham pontos, dependendo da frequência com que compartilhar opiniões e influenciar outros compradores. Com influência de entrada. Você pode aprimorar suas necessidades e interesses de uma audiência relevante para sua empresa. Uma série de empresas surgiram para atuar como casamentas entre marcas e influenciadores sociais. As barreiras de influenciadores do Google8217s entram nos principais interesses da FTC sobre como as marcas estão usando influenciadores e blogueiros para promover produtos e serviços. Influencer Marketing Platform And Activation Engine Admit it: you8217re getting downright cynical towards ads and advertising, aren8217t you Currently, with influencer marketing technology, there isn8217t one solution that comprehensively covers all areas. Almost 60 of marketers in a Tomoson study said they will increase their influencer marketing budgets. Instead, Traackr8217s platform focuses on what they call Influencer Relationship Management, one of the few companies that acknowledges influencer marketing8217s selling point: trust. KredStory is a consumer application for curating and sharing on social networks and analysis of your own social media activities that also offers each user a Kred score. One thing that has grown even faster than influencer marketing is the number of companies catering to that need. A real benefit of automation is that it brings the ability to scrutinise all of these things, as well as identifying who the real key influencers are for the PR and the marketer. Smart marketers build Influencer Marketing into the fabric of their marketing plan. Basically, Influencer Marketing will save you tons of money while increasing reaches. Talkwalker8217s social media analytics platform also provides key features for influencer marketing that show you exactly which individuals, blogs and even newspapers are the most influential on specific topics. Neoreach pitches itself as the end to end influencer marketing platform for Fortune 1000 brands and their agencies, probably competing quite heavily with Tapinfluence. The sooner you have the tools and processes in place to execute a successful content marketing campaign, the better positioned you8217ll be when you start to integrate influencer support into each step of your effort. But, it can be pricy, especially if it8217s being managed by a digital or social marketing agency that8217s billing by the hour. The consumer watchdogs go on to accuse Google of encouraging and directly benefiting from the creation kid-centric influencer videos, which are made available to kids on YouTubeYouTube Kids. An influencer has a unique personal brand, So, she understands the value of exclusivity, and authority. Being an influencer can also help you engage, enthuse more staff, and help you get business partnerships from business relationships as you become known in that field as a true expert and thought leader. Takeaways: Adapt your social media marketing to where your audience is: in this case, Instagram, Twitter and Snapchat. When looking for an influencer to work with, it8217s tempting to go for those with huge amount of fans and followers. Influencer Marketing can build brand awareness more effective than other channels. It8217s taking another step in that direction today with the launch of what it calls its Influencer Marketplace, on which brands can search a database of more than 100,000 content creators based on things like reach, topic, and audience demographics. Influencer marketing works best when you have a little bit of authority yourself. And while traditional word-of-mouth marketing was a friend-and-family affair, influencers today can be found anywhere, thanks to digital media. Speakr has been operating since 2010 so they probably are pretty damn good by now at running influencer marketing campaigns for big brands. We help brands amplify their content strategy through influencer marketing. With social influencer marketing, you8217re not solely dealing with the behavior of your social media team manning the accounts. Utilize Cyfe to create custom reports to see the impact influencers have made in your marketing efforts. You can plot them out in charts or just appreciate the numbers this will help you to craft your next influencer marketing strategy and make your next campaign an even greater success. What8217s worked well for me is a tool called InfluenceLogic (. ) that lets you track influencer growth and engagement rates so you can work with influencers that you know are on the rise in popularity. In fact, research from Twitter shows that 49 percent of consumers seek purchase guidance from social media influencers, and 20 percent said that a Tweet from an influencer inspired them to share their own product recommendation. If you8217re looking to increase your influencer marketing efforts, you8217re in good company. Fill out the form and a social media influencer expert will get in touch to get your started This is still the most effective way to optimize the ROI of an influence marketing campaign and content on social media. You8217ll have INVITE ONLY access to the world8217s first four week intensive influencer training that will enable you easily crank out super profitable campaigns for your business with ease. If you8217re still wondering, What is Influencer Marketing your brand probably isn8217t capitalizing on one of the most valuable way to reach engaged audiences and increase ROI on your marketing efforts. Obviously I8217m not recommending that you quit working on your existing marketing strategy and instead spend your time analysing data 8211 you8217ll achieve nothing that way. Klout for Business provides a service to research, segment and manage influencer lists, engage influencers with a Perks program, and amplify brand messages with native ads. In general, outsourcing influencer marketing, especially blogger outreach, provides scalability and campaign coordination. Meanwhile, B2C Influencer marketing is a great tool for consumer engagement, brand awareness, and sales. The conversation might have started when an influencer initiated it. It was joined by other millions of users who were happy with the product. Today: Influencer marketing platforms are built for exits at technology multiples. Original content: Influencers produce original, and oftentimes effective, marketing content for the brand. The social influencer marketing firm then asks those influencers to try client products or services and discuss them on their respective social networks. Their ineffectiveness on websites has been cemented by big companies (like Google) who have now removed side bar ads in favor of white space. Finding the right match is essential: A good match is when brand and influencer complement each other. Going forward, it8217s also important to treat the influencer like a person, not a media property. Once identified, you can also engage with the influencer through the Zoomph platform. When it comes to influencer marketing KPIs, the better the influencerbrand relationship, the better the results. These are the same people who recently published a study of how influencer marketing generates 11 times the ROI of the average digital marketing campaign. With a presence in 7 capitals and 4 continents, Ykone is the only agency with the capacity and expertise to support brands in the United States, Europe, the Middle East, and Asia. The marketplace also includes a workflow system for those marketers and bloggers to work together on content and to measure the impact of the resulting campaigns. The same goes for searching on Google, as consumers are more likely to search using natural language search - for example, how can I improve my SEO using influencer marketing as opposed to a keyword search such as SEO influencer marketing. This is when relevancy comes into place 8211 because of relevancy, not every influencer is your influencer. We not only generate WOM recommendations but can also utilise influencer marketing to create insight that you can use to enhance your consumer understanding and improve your product offerings and ultimately, sales. Influencer marketing works through word of mouth, so that is part of how this type of marketing functions: someone sees a pair of workout leggings in a photo of their favorite fitness influencer, and they decide to buy them. Social Mention: Social Mention allows you to type in your company8217s name to discover mentions on different outlets such as YouTube, Twitter, and Facebook, just to name a few. Twitter8217s Influencer Q 038 A pieces are some great examples of co-created content. Once you see an influencer that intrigues you, you can look into their report which is filled with the audience data that is important to look at when hiring an influencer. If you target your audience skillfully, influencer marketing nourishes your company by providing a huge chain of buyers and indirect influencers that intermingle to create a whole web. Social media monitoring also allows you to find influencers who advocate for the genre or niche you have outlined. Like most things, influencer marketing is something that takes time to get the hang of. Start by reaching out to the influencers you are interested in working with, and over time you will get an idea as to what you should be offering. However, there is one group that has ridden this wave of change better than any other, and has subsequently found itself at the very top of the inbound marketing pile: influencers. If you are using Influencer Marketing now, or are thinking of adding it to your mix, be very clear about the goals you hope to achieve through influencers. By using influencer marketing, you need to be authentic about your products or services. Savvy brands recognize that this new frontier in marketing requires a creative cocktail of techniques in order to effectively target their unique audience. If it doesn8217t feel natural to be talking about something then don8217t do it. It8217ll be apparent your influencers, who may be more than happy to name and shame you 8211 leaving your brand with even less social currency than when you began. The honest truth is, most of these influencer marketing platforms only solve a portion of the challenges marketers have 8211 finding thousands of influencers is easy, finding the right one is hard. At the same time, the influencer doesn8217t want to lose their individual tone or uniqueness. In fact, 80 of the marketers surveyed for the August 2016 Chute and Thuzio 360 study said that measuring ROI is an aspect of influencer marketing that needs improvement. One of the best and easiest ways to understand where marketers are failing is to understand the challenges that they face when it comes to influencer marketing. Clear language with not a lot of fat in the text, it can read by anymore to learn more about this tool of marketing. Driven by an experienced team of entrepreneurs, TRIBE is word of mouth marketing at scale. Followers of these blogs usually are PR professionals and marketers who want to keep up with the latest technology and trends in their field. Influencer marketing, as big as it appears to be, is still in its infancy especially when it comes to measuring success. Influencer marketing gives brands the opportunity to target their audience through credible and likable influencers in a more authentic and engaging way. Knowing the importance of the role direct ROI metrics play on a digital marketing budget, I was surprised to learn that influencer budgets are continuously increasing in 2016. Sign up to the POP content email list for more on conversion optimisation (and more digital marketing basics) 8211 there8217ll be a post on this one out soon Check out this influencer marketing infographic for interesting facts and figures about the future of marketing. He found 6 of them and decided to invest in between 30 and 300 on each influencer. Influencers are incredible people who have spent a lot of time building expertise and social collateral. Influencer Marketing That Matters As per recent trends an influencer marketing strategy can have many benefits to your business in terms of SEO, brand awareness. increasing conversions and much, much more. When an influencer shares your content in his hers social channels or creates guest posts that draw in their fans, they help in encouraging more people to share your content on social media. MPM is looking for a partner that can help analyze the effectiveness of social media posts so we can provide summary reporting back to our marketplace users. Influencer marketing is something that has been happening for decades without the trendy name. This blog post on The Content Standard shows you how to build your own template or process to evaluate and prioritize the different influencers you find during initial marketing research. For brands and marketers, Influencer Marketing Hub gets you up to speed on the most effective way to market yourself online: influencer marketing. In the digital era, it is Influencer Marketing, empowered by new websites, blogs, and social media platforms. Through B2B influencer marketing, GetResponse increased their blog traffic by 30. With this we expect brands who have explored the influencer marketing space to pump more time, money and emphasis into it. In 2016, the majority of marketers spent between 25,000 8211 50,000 per influencer marketing program. During the first half of 2015, every dollar spent on influencer campaigns generated the same amount of exposure as 9.60 in paid media. according to a recent study. And with a suggested bid of 5.73 per click and a competition score of 0.76 in Google AdWords, competition from influencer marketing platforms and Agencies looking to connect brands with Social Media stars is increasingly ferocious. Avoid being blinded by the Influencer light of mass visibility as this happens frequently. To celebrate this newfound image and to tap into a new, younger market, IMA and Eyelove launched the Eyelove Fashion Collection with 6 Dutch key influencer ambassadors. If you don8217t know what a citizen influencer is you aren8217t alone, but the good news is you don8217t have to go out and find these people 8211 chances are you8217ve already got hundreds, probably thousands, in your database. True influencer marketing is when brands work directly with social media influencers 8211 those who are not traditional celebrity 8211 they aren8217t your traditional celebrity, movie star, or professional athlete. Influencer media promotion engaged users to take part in different brand activations. Although it8217s more trackable for consumer brands, there8217s a really big play for influencer marketing in B2B. As the Influencer Marketing industry evolves, so too does the need for regulation. Social Influencer Marketing on the Rise: New Research by Michelle Krasniak on Social Media Examiner. But compared to influencer marketing, blogger program searches have been somewhat stagnant, especially in the last 18 months. Little Bird delivers powerful influencer discovery and social media strategy tools to help brands find influencers, build awareness and extend reach. In 2016, Karen co-founded Wellness Amplified 8211 a multichannel influencer marketing company focused on health 038 wellness vertical. Features: The tools includes useful shortcuts to let you know if your email was opened and how many people read the email right within your normal inbox interface. In essence, influence marketing recognizes that buyers trust other buyers, their friends and experts they know. Understanding their needs, challenges, and purchasing structures is the key foundation to any content marketing effort, and influencer marketing is no exception. Targeting that millennial market, Contiki has been using influencer marketing for five years through its RoadTrip series, hosting groups of YouTube stars as they follow Contiki itineraries around the world. Influencer marketing is largely based on content marketing, and this year will see live content gaining preference. There are also proof of massive profit generated from Influencer Marketing Academy by their real students. As people trust influencers more than any brand for the promotion of a product, direct marketing is not as effective anymore as it was in the past, which creates the need for t he assessment of a branded content strategy. A centralized marketplace will only increase the momentum that influencer marketing is enjoying. When people trust the influencer and pay attention to the message, the odds of them responding positively towards their brand are greater. As you can see, there are many ways that influencer relationships provide access to resources that a business can use to support a variety of objectives. And 75 found that identifying the right influencers was the biggest challenge with an influencer marketing program. Influencer marketing works across a diverse range of markets 8211 both in the business-to-consumer (B2C) and in the business-to-business (B2B) arenas. Everyone from travel brands, to department stores, to startups are replacing traditional forms of advertising with influencer marketing. Brands are learning that influencer marketing provides an intimate and engaging way to connect to audiences. Think about where your life would be if you were able to connect with any influencer online whether a blogger, marketer, or internet entrepreneur. It8217s rare that you find a solution that provides value across the marketing landscape but Influencer Marketing can do just that. Promoting discount codes through micro-influencers can optimize your digital marketing efforts by giving people another reason to buy your products. Influencer Marketing Tools N8217 Techniques The idea behind influencer marketing is fairly straightforward: Brands leverage the influence of industry thought leaders to deliver their message to a target audience. Google wants bloggers who receive free products in exchange for reviews to disclose that relationship, preferably at the top of the content. This will be based on the initial reach that you determined and your original objectives, that way you can determine whether the chosen influencer was the most effective for both your brand and for the starting aims of the campaign. This will give you a direction and an indication of which influencer(s) to target. Rather than creating a marketing campaign to spread your word to the masses, or at least a subset of the masses, you are instead askinginspiringpaying an influencer in your industry (fashion, is one example) to spread the word about your product. However, once I got inside the Influencer Marketing members area I knew that was not the only reason. Bei Hypr knnt ihr zwar auch nach Influencer aus Deutschland suchen, die Qualitt und der Umfang der Ergebnisse ist aber berschaubar. No matter how well an influencer adds their voice and style to your message, it could still end up sounding impersonal and staged8230.Especially if the influencer doesn8217t feel a genuine connection with your brand. With the closure of Vine and the recent reports speculating the future of Twitter. many marketers are revisiting the question of what networks they should be prioritizing for their influencer marketing strategy. This strategy has been the bread-and-butter of email sleuths for the past 3 years. Influencer marketing is one of the most effective strategies and is helping all types of businesses to get their name out there. As brands and agencies turn to influencer marketing, they will need confirmation that it8217s actually affecting their bottom line. Craig added that a big part of creating this authenticity is the co-creation process work closely with your chosen influencer to create content that both conveys your brand messages and appeals to their audience. Bring all of your influencer relationships onto one platform and share them across your organization. And with almost half of marketers admitting that it8217s a struggle to identify the right brand advocates. automation is something that PRs should investigate and embrace. This means knowing how to spot important market influencers, maintaining influencer relationships via transparency, creating valuable content to distribute, and finally monitoring the results from our endeavors. London-based influencer marketing agency, The Influencer Group, helps clients to find these partnerships. It8217s incredibly important that you know some digital marketing basics before trying to tackle marketing online for your own business. She8217s been a content marketing specialist for 7 years, loves travelling, Haribo gummy bears, and writing about anything and everything. For each network I had a different pitching format personalized for each influencer. Influencers can then bid on the campaign, making it one of the easiest online influencer strategies. Topics: Pick a topic that your ideal influencer sometimes talks about on social media or their blog. Influencers are the new marketing consultants of this world, and it8217s about time we started treating them that way. Segment the influencer referral websites and measure activity from them using direct and search referrals as the baseline. Here are a few things you need to know to capitalize on and succeed in marketing with influencers. CMOs are constantly exploring influencer route to strike content partnership that provides that provides mutual value. Banner ads work best when the brand and the influencer align perfectly, and should be accompanied by other forms of digital advertising (blog post, social media mention) to ensure maximum exposure and interest. An influencer agency should compensate fairly, have open communication with their network, and send our influencers handwritten thank you notes and gifts. Emails are a great way to repurpose influencer content you may have already used on your social media channels. I certainly don8217t want to blurt out a specific digital marketing tactic YouTube is the answer or An email campaign will make rain for you. That8217d be reckless. Luckily, there are a lot of really good blogger outreach tools out there to make this process easier. This has led to the need for Google to step in and layout guidelines for using nofollow links and encouraging clearly endorsed content as it comes more naturally. Brands hoping to dive into influencer marketing in 2017 can limit this risk by first fully understanding reasons why their target consumer might turn to influencer content in the first place. Compared to traditional marketing methods, influencer marketing is not only cheaper but also more effective. Invest the time up front to build good relationships with the right influencers and incorporate those influencers into your strategy. This is necessary for choosing which segment of influencers marketing teams would like to reach out to and engage with to drive interest in the brand. A response rate of 50 sounds great on paper, but not when you consider it was 1 influencer out of 2 that received an email with that subject line. Klout is perhaps the most famous of the influencer marketing tools because of the Klout score. Spring has officially sprung and as smart marketers look to close out the first quarter of 2016, ION is here with a curated list of the top Influencer Marketing stories this week. But if your marketing budget meets or exceeds this requirement, prepare for that 25K to be very well spent. How To Create A Successful Influencer Marketing Plan Digital agency executives also report rising interest in influencer marketing among their clients. Traffic is often considered a bit of a vanity metric, but when it comes to influencer marketing, driving traffic to a specific page can often be the goal you8217re aiming for. Appointing ordinary people in different localities: Apart from the Social Media Marketing Platform, companies try to dominate in the localities by nominating an influencer to target potential buyers. The most appreciated forms of marketing (from a consumer8217s perspective) is valuable and engaging content through articles, videos, social media posts, and other useful resources. Develop planinfluencer list based on competitive data, ratings and reviews, social media, search queries and platform data. Influencer Marketing platforms typically offer 1 to 5 while others offer partial capabilities depending on their positioning and target market. Influencer Marketing is taking advantage of popular social influencers, those who have big followings, by promoting your product on their channel. Segment influencer content with a custom campaign URL and measure it against non-influencer content. He said that thanks to social media, word of mouth really only requires one mouth now: A trusted influencer with great power and reach gives advice that people will listen to and actively engage with. If you decline a bid, the influencer can change the bid to a more suitable rate. It8217s not always the case that an influencer has an audience that is predominantly the same sex as them. Now, there are an increasing number of talent agencies, networks and matchmaking services for influencer marketing. Far too many people think that, simply because they read someone8217s blog, view their social media posts, watch their livestream or listen to one8217s podcast, they ACTUALLY KNOW the Influencer and their likes, dislikes, core values, etc. This emerging trend for automation is generating significant interest, on the basis that using algorithms to match brands with influencers that fit takes the pain out of what was previously a laborious and expensive task. Ask how the agency will calculate engagement, and measure reach, after the campaign is over. Assurance about a product or service from their fellow influencers who they trust more than the company8217s marketing minions. A quality SaaS solution will help you navigate the influencer landscape in aggregate. Hypetap is pitching itself as Curated Influencer Marketing 8211 a marketplace for brands, agencies, influencers 038 talent managers. To get started you8217ll want a workbook that contains helpful worksheets and examples that will lead you through the process we use with our clients to build influencer marketing plans. For larger companies, influencer marketing should be an exhaustive and ongoing effort as they maintain existing influencer relationships. Make sure your brand engages with all the posts that the influencer shares and also with people who interact back with them. These days, almost every time I open Instagram or peruse brands8217 content on Snapchat, I notice influencer marketing. By using a tool that combines social listening with social publishing, such as Insightpool, marketers can bridge the gap in their influencer marketing stack. It has racked up almost 3 million views and won the Shorty Award for Best Influencer 038 Celebrity Campaign. The idea behind these pieces is to show readers what the influencers think about using Twitter or other social media platforms for marketing. According to eMarketer, the most popular ones are finding the right influencers, picking the best engagement tactic and measuring the performance of an influencer marketing campaign. A transition from investing in banner ads susceptible to ad blockingto influencer marketing might seem like a major shift, but the outcome is better for everyone. There are many factors to consider when choosing your influencer such as the tone with which you want to convey your message and the image you want to portray for your brand. Give us a few ideas around what you8217re trying to get out of your influencer campaign. Influencer marketing often goes hand-in-hand with two other forms of marketing: social-media marketing and content marketing. This is part of a greater trend towards the promotion of influencer marketing, as Twitter last year acquired Niche, a company that launched with a very similar functionality to FameBit. As a marketer you get all your aggregated campaign results metrics into one single dashboard that includes how each social media platforms perform for your campaign and get a good insights on how each influencer performed on your campaign. An influencer focuses mostly on on earned media, and owned media, instead of paid media. For this, you can use tools like BuzzSumo to find trending and popular topics in your niche. In 2008 Duncan Brown and Nick Hayes wrote the book that kickstarted the current marketing phenomenon for Influencer Marketing. This article will help you better understand the why, who, and how of influencer marketing in 2016 8211 ensuring that you are prepared to make the most of this trend across your own marketing strategies. One of the cool things about online marketing methods like influencer marketing is that they8217re easy to learn for free, on your own time, with resources you find online. While someone with hundreds of thousands of social media followers certainly could expose your brand to their followers, if they are not a snug contextual fit, their post or tweet would be moot as far as driving leads and customers. Therefore, if you wish to get better RoI on your marketing campaigns then do give a shot to Influencer marketing at. Influencer marketing offers significant benefits to your customer development efforts. If you plan to base your social media campaign on testimonial and endorsements, you need to have provided for an appropriate compliance program that will guard you from misleading marketing tricks. As you can see below, the first influencer is Engadget Gaming with a DA of 94 and a follower base of almost 500,000. For example, mommy bloggers, teen bloggers, and sport bloggers are all exceptional marketing opportunities in their respective industries. Finally, A Simple Explanation So You Don8217t Miss Out Only TapInfluence8217s influencer marketing automation platform and influencer marketplace give you the data, technology and expertise to execute influencer marketing efficiently, effectively and with 11X ROI (we can prove it) Based on TapInfluence data. By understanding your business8217s overarching goals and key success measures, you8217ll better ensure your influencer marketing program can achieve maximum ROI. At The Motherhood, we view influencer marketing as a very human, very personal discipline. The biggest mistake companies make when doing influencer marketing is outsourcing the process to an agency. They support Digiday8217s article on micro-influencers. which states that audience engagement and conversions actually decrease once a social media influencer has too many fans. While it8217s equally important to mock up a brief with the goals you want to achieve, allowing for creative freedom is one of the key ways to make influencer marketing successful on Instagram. After this section, you will understand all the crucial information to utilize influencer network to the maximum to achieve your goal. The next level up (and possibly the ultimate level of advocacy) from a brand influencer is brand ambassador8217. Your email should be personalized beyond name and company and demonstrate you know something about this influencer. Lead generation, website clickthroughs, and transactions are typically the domain of marketing and sales. Collaborating with social media influencers on Snapchat marketing campaigns can help brands advertise successfully by leveraging each influencer8217s established following on Snapchat. In the same vein, if you8217re having a difficult time increasing your search rankings and organic traffic, you can leverage influencer marketing to improve performance quickly. Geno regularly speaks at key industry events, and besides Influencer Marketing Days also runs his Affiliate Management Days conference. Also, as influencer marketing becomes more readily used, the FTC will continue to crack down on disclosure to ensure that brands and influencers alike are not deceiving consumers with branded content. Today8217s technology and access to real-time data make Influencer Marketing accessible for any marketer wanting to invest in it. Google says that FameBit will continue to operate independently for the foreseeable future. Little Bird is a great partner to our business and helps us achieve our marketing goals. With over 5 years of experience in creating successful marketing solutions and advertising campaigns for companies in Los Angeles and world wide. This total, super in-depth guide from Content Marketing Institute is a great resource for anyone starting from scratch with an influencer marketing strategy. With so many websites providing the ability to purchase followers and like 8211 Engagement and Reach metrics are not enough to know if an influencer is having effective network. You can still reach out to the second influencer as well, but your main focus should be on the first. Looking ahead, 40 of respondents not currently using social influencers plan on implementing a strategy in 2017. If you8217re a start-up, small company, (even if you8217re pretty big) marketing budgets are tight and always scrutinized. How to develop influencer relationships through content curation and co-creation. In influencer marketing. companies form relationships with key influencers within their industry with the hope that those influencers will reference the company or share its content with the influencer8217s audience. By the end of the day, you will have experimented with the most popular social search tools to identify influencers, be able to define the basic goals of a campaign and know how to monitor it for signs of success. When making a positive endorsement they can add a lot of value to your digital marketing campaigns. In more ways than one, this case exemplifies all that can go wrong with influencer marketing. Besides the fact that failure to disclose paid endorsements for influencers is illegal, this deceptive practice, whether intended or not, is a bad idea. Martin consulted to brands such as Comcast, Ricoh, Campbell8217s, uPenn and Reed Business Information, where he created the largest B2B email marketing program in the world at the time. This makes it a good fit for agencies, or brands that create their own marketing campaigns in-house. All the basics of Shopify here, this chapter help you make the most important to start set up your store. To this day, most exits for influencer marketing platforms have been soft landings for founders and (some) employees. And I8217ll be teaching a session at iMEDIA social media conference in March 2017 on how to develop an effective influencer marketing strategy. La Cense Beef 8211 In order to educate consumers about the benefits of grass fed beef, the meat producer set up a website with information about the movement and sustainable agriculture in general. This is the foundation for creating strong influencer relationships that people can relate to well. With NeoReach, your company can search through 3M influencers based on keywords, social performance, and audience demographics manage campaigns, payments, and influencer relationships, and track your ROI. Curalate8217s on-demand webinar on micro-influencers explores how influencer marketing is driving serious impact for brands. How Influencer Marketing Will Evolve In 2017 As the first agency working with influentials, we believe that influencer marketing has become a fundamental part of building relationships with customers. Brand 1: Brand 1 provided a clear vision of the campaign in a detailed creative brief, required and tag requirements but left the outcome, approval process and exact copy up to the influencer. Since Nikki is an influencer that Ellie already respects, she paid attention when Nikki talked about ColourPop eyeliners. It8217s also possible, once programmatic influencer marketing really catches on, that the next big wave of ad blockers will filter the posts of all your friends. It is a form of marketing that focuses on having influencers, or key people in your niche or market, to spread your brand8217s message for you. Sprout Social claims in a report dated November 2016 that 74 of consumers are adopting influencer recommendations to make purchases. With over 133 vendors across five categories, influencer marketing is a highly fragmented industry. To drive engagement beyond reach you need an influencer who is passionate and engaged with their audience because that means they8217re the more likely to garner a positive response. You have to prove yourself so an influencer will want to work with you in the first place, and this isn8217t always easy. Keep in mind though that affiliate marketing only works if the influencer and their audience is a good fit with your brand, and there is a lot of engagement on their platforms. This means a dialogue between the influencer and the customer 8211 not mere following of the influencer on social media or subscribing to hisher blog posts. Personally, I think that8217s where the biggest challenge lies, because an influencer is like a changeling. Yes, influencer marketing may lead to an extended (and relevant) reach, but then, it8217s up to the brand to turn the new audience into customers by offering the right incentives to increase its client acquisition rate. Brands continue to develop and increase their use of influencer marketing because it works A relationship with an influencer needs to be developed to ensure your request stands out from the rest. And influencer marketing is the best reason to do so. In fact, influencer marketing has become a key point of the digital marketing world. A great example of an influencer marketing-focused site is the Sony Alpha camera website, It highlights its customers (photographers in this case), aggregate social media posts taken with their cameras and promote events for their photographers. Brands will begin to build a better understanding of where influencer marketing fits in their customer8217s lifecycle and the brand8217s storytelling. This transparency breeds a self-policing environment within the influencer community that drives greater satisfaction for both parties. Traackr does not disappoint on either of those fronts, even if they don8217t put that front and center in their marketing materials. After all, if companies are making money connecting content creators with brands for videos that will ultimately be seen on Google8217s platform, it makes sense for Google to at least compete in that space. For those that need help spotting the perfect influencer in their industry, Traackr is a useful app that allows marketers to find and manage relationships with influencers. You will see how they contact an influencer and craft an ad that will give an incredible result. It is quite evident that you should definitely employ an influencer marketing approach. We8217ve got real-time CPI, ROI and engagement analytics, and we8217ve automated every aspect of the influencer marketing process, wrapped up in a tidy, value-based bow. If the message from the social influencer is too-promotional, the brand may lose credibility with the social influencer8217s followers. You can curate content for social channels, create content led by influencer trends, build community with like-minded people, identify new prospects, and guide Twitter ad campaigns. Having selected and contacted a suitable influencer. the next step is to design and agree on the campaign. Reaching out to the likes of Katy Perry, Justin Bieber and Rihanna is the marketing equivalent of buying a lottery ticket. Currently, 66 percent of more than 200 marketers surveyed by user-generated content marketing firm Chute have an influencer-marketing strategy in place. It also functions as a marketplace for influencers and brands to connect to buy and sell content. The biggest and most common mistakes I see people making with influencer marketing (asides from not doing any) is using the same email template as everyone else or performing an outreach that benefits only themselves. Influencer marketing can drive overall business strategy, fitting in not just as part of the content strategy, but also as social, PR, and mass engagement strategies. Graduating from Sciences Po Paris in 2007, he rejoined L8217Oral and worked on the first influencer marketing campaigns for Diesel fragrances and then for Viktor038Rolf. Pro tip: Snapchat and Periscope are some of the newer influencer marketing markets. This presents an opportunity for marketers that make influencer marketing a priority and establish a well-oiled system before the the market adjusts. Tools like Ninja Outreach and Followerwonk from Moz are some useful and effective tools to help you find micro-influencers and macro-influencers alike. Chances are your influencer will be okay with the repurposing since it doesn8217t require any more work on their end. As consumers increasingly look to key leaders for social proof of a product, service, or brand8217s value, rather than a brand itself, involving these influencers in your marketing strategy has become essential. The biggest benefit of this automation is that it frees up time to focus on what8217s most important. Below are some tools that will make your pitches stronger - whether that involves improving your writing, making your headlines punchier or the message more visual, there8217s a tool for that. Ranking: most tools offer some sort of influence ranking for every piece of content they find for you. Step Plan To Use Influencer Marketing For Content Promotion Socialyte provides strategic development, casting and management of your influencer marketing campaigns. It8217ll be exciting to see how much FameBit grows in the coming months and how influencer marketing will evolve with it. As a marketer, there is always a concern about the authenticity of influencers, so we should continue to do our due diligence in researching them to be certain that they are authentic, engaging and are not simply cashing in on the opportunity to represent a myriad of brands. Success is best measured by tracking Activity (Volume of Outreach to Influencers), Engagement (2-way interactions from target influencers), Awareness (volume of brand mentions or other relevant topics from your influencer community), Perception (Quality of brand coverage from your influencer community) and Action (site traffic generated by your influencer community). The general disagreement about the value of influence marketing lends credence to this point of view (value approximation is imprecise in most things digital), but if influence was a reliable conversion channel it could probably be measured pretty easily (with referral codes or tags). The traditional way to share your message or promote your product was to pay for ad space and then cross your fingers and hope that someone would try it. However, with influencer marketing, you pay an individual (or their agency) to promote your message. Long-term ambassador roles are great because they ensure the influencer does not promote any competing brands for the collaboration period, and it also appears more authentic and genuine when an influencer supports a brand that they genuinely love over a long period of time rather than the week (or day) of the one-off campaign. This means that you can track audiences reduce and simplify the workload search and analyze things track conversations that are important understand the influencers better measure the audience8217s social media sentiment and integrate the social data to enrich relations. Our influencers are searchable by 40 filters, including keyword (brand mentions, competitor mentions, etc.), social performance (follower size, engagement rate, etc.), and audience demographics (age, gender, location, language, income, brand affinity, etc.). If you are at all familiar with the influencer8217s examples we8217ve used above, you8217ll see that each of these posts are created in the same style and voice that is typically found on the influencer8217s owned properties 8211 if they stand apart from this expectation the audience will lose trust in both the influencer and in your brand. Independent reviews are not regarded as marketing communication, but if an advertiser has paid the reviewer (directly or in kind) and where the advertiser has significant control over the content of the review, then it is an ad. If a brand sponsors a blogger but has no control over the material, it is not regarded as a marketing communication. Like everything else in social media marketing, influencer marketing has evolved rapidly over the last 9 years. Doing so allows them to create really authentic or custom content and holds the key to successful influencer selection and the subsequent campaign. Search engine optimisation is a type of digital marketing that8217s main goal is to gain traffic to a website through search engines. We help clients grow their app user bases and optimize their marketing spending. Consumers are losing confidence in brands 8211 particularly those that rely on traditional forms of marketing. Features: Its saves all data in the cloud, comes with powerful email tools (reminders, view tracking, and more), doesn8217t need IT implementation, and can even be linked to sales tools to track email outreach impact on earning new business. Statistics company Statista s study of marketing professionals in the United States in 2015 showed that 59 percent of respondents said they were planning to increase their budgets devoted to influencer marketing in the following 12 months. Whether it8217s PPC, Influencer Marketing or email newsletter 8211 make sure that your UTMs are set up and tracking correctly. There may be active social media users among people who have already bought from you (or subscribed to your list). He is a founding member of IBM8217s Watson Analytics Predictioneers, co-founder of the groundbreaking PodCamp Conference, and co-host of the Marketing Over Coffee marketing podcast. TapInfluence8217s influencer marketplace is used by the world8217s best consumer brands including Kraft, Horizon Organics, and P038G and is transforming how marketers create, measure and grow consumer influence. Little incentives like discount codes especially for fans of your chosen influencer or subscribers to their website can go a long way to creating hordes of new loyal customers. Seer Pro Tip: Set up alerts or an IFTTT recipe so you don8217t have to remember to check to see if new tools have been added. By using influencer content, we are now able to refresh our ad units on a regular basis. Think of influencer marketing as simply another arrow in your marketing quiver. Understanding CPE by vertical is an essential skill marketers today must master to be successful with influencer marketing. The flipside of that coin, however, is that one of the biggest hurdles social media marketers report is identifying influencers to work with. This prediction is based around the evolution of influencer marketing in general. And there they were, right in front of my eyes and at my fingertips: eight keys to content marketing. And let8217s say you8217d built an actual relationship with this influencer 8211 a friendship even 8211 and they did all of the above regularly. Once you feel confident that you8217ve selected the right person to carry your marketing message, it8217s time to approach them. Influencer marketing provides a feedback loop with people who live and breathe within your space. An influencer is not simply one who puts out content consistently, but one who draws audiences to engage consistently. For the visionary marketer, the rise of the social media influencer creates a world of possibilities. As everyday users keep turning into the new online celebrities, influencer marketing is not expected to disappear and brands are becoming aware of this. As brands work harder to reach a smaller percentage of fans on social media, influencer marketing has become a core part of the larger social media strategy. Navegação de posts

No comments:

Post a Comment