Sunday 14 May 2017

Margem De Forex Chamada Ne Dirajte Mi Ravnicu


Pjesmarica 2 Mata Mata je rodjen jedne nedilje, cetrdeset neke godine otac nije za njega ni znao, s kriznog puta kad se vratio Zivili tako skromno al ponosno, u selu malom pitomom slavonskom seoske babe nisu ga volile kad krene sorom navuku firange Ref. A ja, ko da ga vidim jos eu triste u kas vraca konje s pojila selo prica, Matu ne briga samo konje brze potjera Onda je dosla devedeseta otac rece triste il nikada Mata krenu ko iz nekog sna bez igdje ista al srca velika Te su mu Zime brata ubili spalili selo, konje odveli oca su nasli nakon mjesec, dva slomila ga tuga velika Ref. Bio sam s Matom prosle nedilje kod crkve poslije mise jutarnje uz njega sin mu i djeca bratova pa gdje si Mata, kako je, pitam ga Veli mi, sve ce biti ko ranije opet ce selo okitit kapije sve cemo vratit, al jedno nikad ne uspomene Sto su nam nestale A ja, ko da ga vidim jos eu triste u kas vraca konje s pojila selo prica, Matu ne briga samo konje jos brze potjera Selo prica, Matu ne briga samo konje, ajde Moja Juli ka Kad se sjetim ja, moja Juliska kako si mene ljubila kako smo samo ludo plesali dok su cardas svirali Refren Tvoje masculino slatke cizmice zemlju nisu dirale nije bilo ljepse curice od tebe, golubice Meni cini se da su noci te zvijezde sve nama sijale pokraj carde trava polegla nama pamet pobjegla Refren Samo Bog to zna, moja Juliska gdje si triste, u cijim snovima meni dusa uvijek zaigra kada cardas zasvira Refren Od dvora do dvora Od dvora do dvora izme moje na visoke sare, i po no i vi na ete pute. Znade vranac gdje ve em ulare, i psi znaju pa na mene ute. Od dvora do dvora, nigdje takvog lopova, ukrast u ti srce ja, curo malena. Ne ljuti se na me stari dido, ve se ljute babe iz tri sela. Para curama marame sam skido, i ljubio srca uzavrela. Ve je rosa po ledini pala, a ja ne znam na koju u stranu. Kud god krenem svaka bi mi dala, da do ekam kod nje zoru ranu. Sve birtije obi o sam Jo mi samo nebo snage mo e dati, ja se smirit ne znam i ne mogu stati, kuda eu a não como ulice jo vuku, da l ikog sresti i pru it mu ruku. Sve birtije obi o sam, smirio se nisam, dno ivota dotako sam, predao se nisam, ko skitnica ivio sam i nije mi ao, jo bi jedan ivot ja za ovaj dao. Konobari moji, moje vjerne sjene, uvajte mi pjesmu, moje uspomene, triste negdje daleko, znam da ona pla e, prijatelju stani pa zasviraj ja e. REF. Da sam imo aku dukata Ima dana na te ne mislim ivot stisne pa zaboravim Al u srcu uvik tvoj je lik Jo se nadam vratit e se ti Ka u da se nisi ljutila O meni si lipo pri ala Ka u suzu tek bi pustila Kad si za Eu digod do ula Da sam imo aku dukata Da mi nije do a be arska Uz tebe bi bio cili vik Sad je kasno al oprosti mi Ka u da se nisi ljutila O meni si lipo pri ala Ka u suzu tek bi pustila Kad si za me Digod do ula Svirci moji Svirci moji, jos je rano tek je ponoc tu svirajte mi polagano ne budite nju Ref. Ne ljubim je zbog imanja ne proklinjem zbog cekanja pustit cu je neka sanja lijepa je u snu Svirci moji, jos je rano tek je proslo tri jos je noc pod jorgovanom zbogom ljubavi Ref. Svirci moji, valja poci i noc ima kraj mozda zorom grijesni ljudi odlaze u raj Ref. Slavonijo Ja sam tvoje dijete Tu gde cvije e rosom ne opaja Gdje se nebo s morem ita spaja Moja prva ljubav tu se skriva Slavonija moja mirno sniva Uspomene moje tu sukk Ko bisere nizao sam dane Volim ljude u mãe starom kraju Ne mogu bez tebe zavi Aju Od ro enja srcu te nosim Slavonac sam s tobom se ponosim Uvijek k tebi moje misli lete Slavonijo, ja sam tvoje dijete Kada ujem stare pjesme tvoje Suzu skrivam dnu du e moje A na kraju kada pjesme krene Nitko nije sretniji od mene A kad jednom Svima ka em zbogom za sve vijeke ja u ostat s tobom Mili kraju zagrli me ja e Pjevajte mi nek nitko ne pla e Nek zvone tambure Nek zvone tambur nek sviraju Eu srce bolno nek diraju Nek zvone tambine dok ne svane Dok bol u srcu, dok Bol u brigué para e biti sutra Ja ve eras volim samo nju Nek zvone tambure nek sviraju I srce bolno nek diraju Nek zvone tambine dok ne svane Dok bol u srcu, dok Você não tem mais atenção? Irta i jo malo Dajte vina ja pla am za sve Ni por exemplo, mi vi e nije stalo Stalo mi je jedino do nje Nek zvone tambure nek sviraju I srce bolno nek diraju Nek zvone tambine dok ne svane Dok bol u srcu, dok bol u srcu Ne prestane Prijatelji ne urite ku i Ne e ku a nikud s mjesta svog Nije ku a ko dragan moja to pobje e iz ivota mog Nek zvone tambur nek sviraju I srce bolno nek diraju Nek zvone tambure dok ne svane Dok bol u srcu, dok bol U srcu Ne prestane Sve je ona meni Volio sam jednom jako u zivotu svom, garavusu, garavusu u sokaku mãe Sve je ona meni dobro sto ja znam srce moje lazem sebi bolje kad sam sam 2x Opile-me njene oci, ne znam sto je nju, Pa je dala mladost svoju za barabu tu Ref. 2x Otisla je za tri dana ni sam ne znam kud srce moje za njom kuca ali uzalud Moj je dado puno rádio a ja samo novce tro io ja ko gazda em ko sluga triste imamo zbog tog tuga moj je dado puno rádio Kada zorom sunce osvane mene Svirci ku i doprate pet svira a mene prati ajde dado ti ih plati nis me valjda d abe pratili Ka e dado ajmo raditi valjalo bi ito kositi pusti dado ito, sijeno ba je vru e, udo jedno ajmo dado togod popiti Dok je meni dade u Ku iu ivotu ni me ne mu i dado radi meni daje a je lipo neka traje da se dadi a god ne desi Nedirajte mi ravnicu Veceras me dobri ljudi nemojte nista pitati neka suze tiho teku pa ce manje boljeti. Jos u sebi cujem majku kako tuzna govori kad se jednom vratis sine ja cu te cekati. Mene zovu moja polja mene zovu tambure prije nego sklopim oci da jos jednom vidim sve. Ne dirajte mi veceras uspomenu u meni, ne dirajte mi ravnicu jer ja cu se vratiti. Milo moje Milo moje, milo mame svoje Vi e moje, nego mame svoje. Milo moje, milo moje Milo mame svoje Imal rano, nade za nas dvoje Receba-me, dal me voli zlato Milo moje, milo umiljato. Od kada ti Ja ne ljubim grudi Niti spavam, nit se sretan budim. Od kada ti Ja ne ljubim lice i ne ivim, zvjezde mi Danice. Receba-me, dal me voli zlato Milo moje, milo umiljato. Receba-me, dal me voli zlato Milo moje, milo umiljato. Konji bili, konji vrani Jo po danu nekako i mogu Bis sakriti bez zamirke Bogu Al po no i kada sve uti a zbog si anja san na oi ne e Ej kakve sam konje imo Konje bile konje vrane Konje bile konje vrane I erave razigrane Upalite onaj Fenjer stari Neka svitli dok zora ne svane Neka u njem gore uspomene Na ljubavi na minule dane Sve sam prodo rastepo imanje to ga za me stari dido smogo Da bi mogo platit lumpovanje Nebi l srcu pijan pomo mogo Ref E kakva sam kola imo Za moma ke Lude dane Ostala mi kraj sala a Ispod duda krajputa a Ostala mi kraj sala a Pale na nji suve grane Ej kakve sam konje imo Kad se Tena udavala Kad se Tena udavala, od ae se nisam mako, alio sam samongbu svoju, pijan tu an ja Sam plako Uda e mi moju Tenu, doveli i tambura e meni osta samo elja, eu não posso deixar um e. Majka vi e to si bisan, za to konje tu e sine pa i drugih cura ima, sve su lipe, sve su fineChristmas Cheer, The Boxmasters (Vanguard) Esta é a banda que caracteriza o ator Billy Bob Thornton. E este disco de Natal de 2008 é seu segundo álbum. Eu chamo isso de Americana, que aparentemente hoje em dia significa música country do tipo que eles não jogaram em Nashville por anos. A banda trabalhou três originais para esta excursão, e eles são bem cínicos. Toma o feriado, na ordem do Papai não fica bêbado neste Natal. (Que as canções não estão aqui, embora devesse ser.) Meus Sonhos de Natal são cantados do POV de um filho que vive em uma família disfuncional que sonha com presentes de férias que nunca vêm. Mais lento do que o Natal conta como o feriado apenas corre, porque o cantor tem que aguentar parentes que o deixam louco como uma centena de ratos. E eu não vou estar em casa para o natal porque os cantores estão presos. Acrescente a John Prines Christmas In Prison, uma versão rockabilly perfeita de We Three Kings, uma conversação de Mel Tormes The Christmas Song e a única versão contabilizada de Happy Xmas (War Is Over) que posso pensar no momento. Isso pode ser um país demais para algumas pessoas, mas ela se encaixa bem e os originais merecem ser ouvidos amplamente. Categorias:

No comments:

Post a Comment